Moderni VILPE Wive -korvausilmaventtiili ehkäisee vedon tunnetta

Wive raitisilmaventtiili

Tiedote 5.5.2020

Ilmanvaihtotuotteita ja erikoiskattotarvikkeita valmistava VILPE Oy toi tänä vuonna markkinoille VILPE Wive -korvausilmaventtiilin. Tuotteen suunnittelussa kiinnitettiin huomiota sekä vedon tunteen ehkäisyyn että muokattavaan ulkonäköön. Wive-venttiili ehkäisee vedon tunnetta, sillä venttiilin ilmavirtaus kohdistuu huoneen yläosaan, missä se sekoittuu lämpimän huoneilman kanssa.

- Wive-venttiilin ulkonäköä puolestaan voi muokata kohteen ja asiakkaan tarpeen mukaisesti, sillä sen voi helposti maalata tai tapetoida huoneen sisustukseen sopivaksi, VILPE Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Saikkonen kertoo.

Koneelliseen ja painovoimaiseen ilmanvaihtoon

VILPE Wive -korvausilmaventtiilin voi asentaa vanhan venttiilin tilalle tai kokonaan uudeksi korvausilman reitiksi. Tuotetta voidaan käyttää omakoti-, kerros- ja rivitaloissa.
Saatavilla on termostaatilla varustettu venttiili tai venttiili ilman termostaattia. Termostaatilla varustettu venttiili sopii kohteisiin, joissa on painovoimainen ilmanvaihto.

Venttiili mukautuu ulkoilman lämpötilan mukaan, joten sitä ei tarvitse erikseen säätää. Venttiili ilman termostaattia sopii kohteisiin, joissa on koneellinen poistoilmanvaihto.

VILPE Wiven kannen sisäpuolella on kondensaatioeriste. Lisäksi venttiili on varustettu M5-luokan suodattimella, joka suodattaa tehokkaasti ulkoilman epäpuhtauksia ja esim. siitepölyä. Tuotteeseen voi ostaa äänenvaimentimen.

VILPEn valikoimaan ei ole aikaisemmin kuulunut korvausilmaventtiileitä. Moderni uutuustuote lanseerataankin laajalla mainoskampanjalla, johon kuuluu mainontaa niin televisiossa, aikakauslehdissä kuin sosiaalisessa mediassa. Wiven televisiomainoksia näytetään toukokuussa kahden viikon ajan Nelonen Median televisiokanavilla ja suoratoistopalvelu Ruudussa.

Wive raitisilmaventtiili

Korvausilmaventtiili VILPE Wive